Dagen före den stora dagen

Idag är det dagen före den stora, efterlängtade dagen, JULAFTON. Jag tror jag ha ändrat ( växt upp?) för att jag väntar mera på julmaten än på paketen. :P jag är ett matvrak. ;) I alla fall, nu har jag just torkat damm från alla hyllor i rummet. Och det är många hyllor. Tidigare idag torkade jag också golvet, och städade undan från skrivbordet. Nu återstår egentligen bara att packa in paketen. :) det är alltid roligt ! :) Igår var jag in till stan med A och M. J var också med. Eftersom jag inte hade köpt ett enda paket förrän igår, så var det enda jag tänkte på att jag måste hitta paket till alla. 

Jag kom just att tänka på att, det blir ju ett nytt år snart ! 2009 !! gosh vad tiden går snabbt. Det här året har minst sagt varit händelsefyllt. Det har hänt massor åt mig. Det roligaste/konstigaste är att jag tycker att det känns som flera år sedan jag gick på 8an. Det var så annorlunda när jag gick på 8an. Men nu på 9an är allt så mycket annorlundare. Men samtidigt mycket bättre :D
Men nu måste jag göra något annat. 

Morjens. ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0