Dagen


Det är så konstigt med mig ! jag säger alltid att jag ska skriva mera, men sen gör jag det ändå aldrig. Kan det vara så att jag börjar bli gammal ? :O 

I alla fall,
idag har jag inte gjort någonting ! :D förutom datan, och ett luciauppträdande i Labbnäs (: Jag och J och E hade jätteroligt åt en sak där idag :D Haha :D voivoi, :D Imorgon blir det luciauppträdande igen ;P på fredagen så har vi uppträdande för HELA skolan ! -_- usch ! :P + att efter det har jag och den andra tärnan tillsammans med de andra vänelverna i vår skola ett program i skolan. Sen skall också hela skolan dansa ringdanser, och det tycker inte jag om :P men nog ska det väl gå bra ;) efter det blir det JULLOV :D ojj så skönt :)

Nu ska jag gå och lägga mig i sänger och lyssna på musik. Mera specifikt, Britney Spears (:

Ska försöka skriva mera imorgon ;D hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0