Hejsan

Idag har det varit minst sagt bråttom.Efter skolan till läkaren. Efter läkaren till ämbetshuset med alla som är med i luciatåget i år, dvs. jag och 2 andra :D men i alla fall, efter att vi varit i ämbetshuset for jag efter I till dagis :) Sen hem för några minuter och sen kom vår luciasånglärare efter mig och de två andra :D Sen åkte vi upp till Dragsfjärds kyrka och övade, efter det till Furulund och öva. :) gick helt bra i kyrkan, men i Furulund gick det inte lika bra , inte för mig i alla fall. :P

Imorgon ska jag först vara hemma o ha lekar, för min lillebror har kalas då :) så jag ska ha lekar för han och hans kompisar :P  Jag har inte fotat några bilder nu, så det blir ingen bild idag. Men imorgon :)

Nu ska jag gå  och sova. Eller höra på musik i sängen, sen sova :D

Godnatt, ha de bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0