Hejsan.

Jag vet. Jag har inte skrivit på länge, men jag har helt enkelt inte hunnit. Det har varit prov, prov och prov. Men nu är det nästan över. :) bara ett till nästa vecka på tisdag. Det är biologiprov. Huh. höstterminen slut, och det blir jullov. Efter jullovet börjar vårterminen ! tänk  vad tiden går. Snart börjar man gymnasiet, eller yrkesskola. Ojjojj :)

Imorgon åker, jag, J och A över till Sverige, och syster E och hennes M.Hos dem är vi ända till söndag kväll. Ska bli skoj :) det kommer nog inlägg därifrån, men jag vet int hur mycket bilder. Får se  :)

Nu ska jag i alla fall snart gå och sova. Men först en bild :)


Kommentarer
Postat av: e

jei ni är påväg snart:)puss

2008-12-04 @ 18:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0