helgens fortsättning

Godmorgon.
Jaha, då var fredagen över. Roligt var det . :) Ungefär klockan 18.30 for jag och S och W ner till J's. Därifrån gick vi sedan ner till slaggis. :) Sedan gick vi omkring på byn, Flickorna for och köpte pizza till Portside, som de sedan åt utanför S-market. Efter det for vi till slaggis och var där. Sedan for jag och J ut utanför slaggismed M och hans kompisar, och stod där ganska länge. När M for hem, for jag, W, S och J hem till mig :) eftersom de skulle sova här :) Vi skrattade, skrattade och skrattade :D och sprayade håret ;) kanske sätter upp lite foton senare idag :) Det vi skrattade mest åt var åt ett youtubeklipp. Gå in och sök på Sean Banan, snabbfrågor, på youtube ! :D " Lotta eller Hans? " "- Kött fyy faaan, öööh, Hans, hehee :'D Voivoi :Di allafall efter det, åt vi lite, och sedan skulle vi se på film. Vi hann inte så långt innan vi ville sluta se på den. Sedan började vi bädda... Innan vi visste ordet var, var klockan redan 03 ! men nej, vi kunde inte somna, så vi låg och pratade till klockan 03.30 ! det konstiga är, att jag är inte alls trött idag heller ! :D och det är roligt :D jag hatar att vara trött.

Ikväll, ska jag först på luciauppträdande,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0