Hemma i Finland

Hej
nu har vi kommit tillbaka hem från Sverige. Vi kom i morse. Det var jätteroligt att hälsa på syster E och hennes M. På fredagen var vi till Farsta centrum och på lördagen var vi på kalas. Igår, på söndagen, var vi in till Stockholms stan. Vi gick på julmarknaden. Det var kul att se julmarknaden i Sverige, för det har jag inte gjort förut. Efter det gick vi mest bara omkring, och sedan for vi och äta. Efter det kom vi hem och drack lite glögg och pepparkakor, och packade det sista.

Båtresan gick bra, och jag sov ganska bra. Bättre än på vägen till E & M.

Nu är jag jättetrött, eftersom jag steg upp så tidigt. Tyvärr måste jag nog ändå gå och läsa på prov nu. Imorgon har vi biologiprov, och som tur är det det sista provet vi har före jul, men det är också det sista biologiprovet vi har på nian.

Nu ska jag gå och leka kurragömma med I och sedan läsa på prov.

Tack så jättemycket för denna asaroliga helg. :)

Här kommer två bilder jag fotade på söndagen när vi var i Stockholm.






Den här julbelysningen gillar jag, eftersom det ser ut som små planeter :)


Nu ska jag läsa på prov !

Skriver senare, OM jag kommer hit ! :D

Tjingeling !


Kommentarer
Postat av: e

tack själv:)

2008-12-08 @ 18:42:40
Postat av: astrid

ja tack tack :) hahha xD haha jag suger XD

2008-12-09 @ 15:20:08
Postat av: Lisa

Hej! Kolla in min fotoblogg, värd ett besök :) Tack!

2008-12-09 @ 15:24:47
URL: http://picturesofme.blogg.se/
Postat av: Lisa

Sv: Tack :) Det har varit en massa olika, brukar hålla mig till canon dock ;)

2008-12-09 @ 16:08:42
URL: http://picturesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0