Julen

Nu var julaftonen över. Det var JÄTTEGOD julmat, men det är alltid så att man inte orkar äta, fast man har tänkt att " ojj vad jag ska äta mycket". Sen är man ändå mätt efter första portionen. :P men ,idag har jag i alla fall ätit :D Efter att vi hade ätit mat och druckit kaffe så dansade vi ringdanser, för att försöka "locka" julgubben till oss, och det lyckades ! :D Han kom, och lillebror I var jätte"jännä" :D Det var jättemassor med paket, och just när man tänkte att nu är det slut, så man äntligen får börja öppna, så då dök det upp 2 lådor till med paket. :)

Jag fick jättefina presenter. Bl.a. Britney Spears nyaste skiva, Circus, som jag har pratat om här på bloggen :) den är faktiskt bra. :D Jag fick också kläder, dvd-filmer, vantar och mycket till som jag inte orkar skriva hit ;)

Idag var vi hela familjen ut och gå, och nu har vi ätit och spela ett spel jag fick i julklapp. Helt hysteriskt heter det, och det spelet är nästan ett måste, för alla familjer  ! det är jätteroligt ! :'D

Nu ska jag äntligen ladda upp några bilder jag har tagit under julen :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0