Längesen...

...jag skrev riktigt ordentligt. Orsaken är som oftast för de flesta, att man inte har hunnit. Det stämmer även in på mig. Jag har verkligen inte hunnit. Det har varit luciauppträdanden hela tiden, så man har haft det, både under skoltid och efter skolan. Imorgon har vi igen efter skolan uppträdande. Det är faktiskt jätteroligt, och någonting man kommer att minnas hela livet ut :) Vi fick också väldigt fina armband från Andelsbanken idag, för att vi var där och uppträdde idag. :) av Ämbetshuset fick vi en tomte. :) Nu ska jag chatta en stund, sedan ska jag titta på Desperate Houseviwes. :) I fredag har vi julfest i skolan :D JESS :D ÄNTLIGEN ;D ska bli så jäkla skönt  :) efter skolan tror jag att vi har vårt sista luciauppträdande. Sedan kommer kanske M till mig, och sedan blir det väl slaggis :) på lördag, ska jag bara vara :D o liakdant alla dagar framöver ;) fast lite julstress kommer ju med på köpet :) Nu ska jag sluta skriva, och gå och titta på TV :) imorgon ska jag hinna skriva lite mera, OCH sätta in en bild :)

Hejdå :o)

Kommentarer
Postat av: e

och snart kommer din allra käraste syter hem..om blott en vecka:)

2008-12-15 @ 22:09:42
Postat av: Alexandra

Hah, allas pojkvänner heter ngo "M". Jag nästan iaf.

2008-12-16 @ 12:36:16
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Int "jag", utan "ja" . . .

2008-12-16 @ 13:47:04
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0