Måndagen

Hejsan,
Jag kom hem för ungefär 45 min sen, så jag har bara hunnit se på Days of our lives, eller på finska , Päivien Viemää.
Det är konstigt med det programmet för att fast det inte är något extra bra, så kan jag inte sluta se på det. Det har väl blivit en vana att knäppa på TVn klockan 16.00 och titta på det. :) Idag ska jag läsa på provet då. Tyvärr. Jag får väl trösta mig med att det kommer Ugly Betty klockan 20.00 och Desperate housewives 21.00 :)

Igår var det 1a advent. Tänk vad tiden går!

Nej nu måste jag nog slita mig från datorn och ta mig till skrivbordet där tyskaböckrena ligger och väntar.

Ni får väldigt gärna kommentera alla ni som kikar in på min sida. :)

Här kommer en bild från gårdagen.

 


Kommentarer
Postat av: astrid

jag måste också plugga :( fast jag är ledig imorgon så jag har nästan hela dagen på mig :) jag gillar bilden :D

2008-12-01 @ 17:06:31
Postat av: Nathalie

Astrid: heh, fräckis :) imorgon måste jag läsa på samhällsläraprov. :( uhh, sen e d bara 1 prov kvar, egentligen 2 men vi kanske skippar matteprovet ;D

2008-12-01 @ 17:37:02
Postat av: Alexandra

Jag ha fixat en ny design åt dej hela kvällen sen M for. Vet inte om du e nöjd dock, å vissa saker strular. Visar imrn, gonatt :)

2008-12-01 @ 22:44:43
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Nu ha jag fixa det! Ska laga bilden sen nån annan gång.

2008-12-02 @ 18:33:56
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/
Postat av: M

Hej! det ser fint ut, fin bild också. Ska bli roligt att se dina bilder här!

2008-12-02 @ 20:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0