Nyt olen Ruotsissa ! ;D

Nu är vi i Sverige. :) båtresan gick helt bra, men det är nog tråkigt att åka båt. :P Idag jobbar både E och M, men E slutar ganska tidigt, så när hon har kommit hem ska vi åka till stan. :) Innan det ska jag, A och J gå till Ica Maxi och se lite. :)
Nu när jag tittar ut genom fönstret, så är det ganska mörkt ännu, men det beror nog på att klockan bara är 08.28 Svensk tid.

Jag tror inte att det kommer några bilder in hit nu i helgen. Men jag ska fotografera, så det kommer i vilket fall som helst bilder hit när jag har kommit tillbaka till Suomi. :)

Nu ska jag gå och kolla på TV, men jag skriver igen ikväll ! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsvejs

hur är det? hoppas ni har det roligt,köp sen något för pengarna,en fin blogg och fina bilder!krammamma

2008-12-05 @ 21:15:45
Postat av: Nathalie

Mamma : hej. Joo, allt är bra och roligt. :) vi kom just hem från restaurangen och Ica. :) joo,. jag ska köpa. :) en T/trekvartsärman-skjorta och en jumpper med dragkedj ska jag i alla fall köpa. :) tacktack, vi hörs :) kram (:

2008-12-05 @ 21:52:34
URL: http://nathalieskrypin.blogg.se/
Postat av: astrid

ruotsi suger!! xD

2008-12-06 @ 20:01:01
Postat av: Nathalie

Astrid : Jooo Suomi on paras :DD ;)

2008-12-06 @ 21:56:35
Postat av: astrid

jaa :D

2008-12-09 @ 08:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0