Onsdag

Hej
Jag vet. Jag har inte skrivit idag, men jag har faktiskt nästan glömt bort det. Men NU skriver jag. :) Idag har jag hunnit  med ganska mycket. Efter skolan var jag på luciaövning. Det börjar närma sig, så lite nervös kanske man är. :) Men spännande ska det bli. :) När jag kom hem, for jag på datan och chattade mest. :P Efter det kom det Päivien Viemää, som jag måste se nu, för jag har inte sett på det på säkert en vecka, och tro det eller ej, det har faktiskt hänt ganska mycket ! ! :) så nu kan jag börja se igen, innan jag tar en ny paus. ;) Nu på kvällen har jag pysslat ihop julkort tillsammans med syster A och lillebror I :) Kul :) mitt första kort, blev dock en katastrof ;) så det skickas ingenstans :P Nu ser jag lite på TV, och snart ska jag gå och sova, för jag känner mig febrig ännu. :( Jag tog faktiskt bilder på julkorten jag gjorde, fast jag fotade inte "katastrofkortet" :D

Vi fick veta vad vi fick för vitsord i biologiprovet idag, ! :) JAG BLEV JÄTTENÖJD :D

Här kommer bilderna på julkorten :)







De här två korten gjorde jag :)

Nu ska jag gå och sova. :)

Godnatt !  skriver imorgon :)

Kommentarer
Postat av: e

vau fina kort:)hoppas man får ett...:)

2008-12-10 @ 21:57:56
Postat av: astrid

fina kort ;D vad heter a- systern?? haha jag glömmer alltid bort en :P

2008-12-11 @ 12:11:00
Postat av: Nathalie

E : säkert får man :)

A: Alexandra ;)

2008-12-11 @ 15:23:24
Postat av: astrid

Just det xD Det visste jag ju. Förut glömde jag Emilia :P

2008-12-11 @ 18:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0