Shoppingen

Nu har vi kommit hem från shoppingen. Vi åkte först till Länna till Skopunkten där. Efter det for vi till Haninge Centrum.

Jag har faktiskt shoppat ganska mycket nu. Jag köpte en rock, skor, och en skjorta. Vi ska väl inte göra något nu, bara ta det lugnt tror jag, och göra oss klara för kalaset.

Igår kväll såg vi på " Fredag hela veckan" och i det programmet var det något program som en pojke sa " julen är god, tomtar är röda. Det röda är blod och tomtar är döda." Ganska grymt, men roligt ! :D

Nu ska jag sluta skriva. Jag tror jag ska läsa min nya tidning istället.

Hejdå !

Kommentarer
Postat av: astrid

haha jag kollade också på det xD

2008-12-06 @ 20:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0