Skägget i brevlådan

Jag måste säga att jag tycker jättemycket om SVT's julkalender i år ! :D skägget i brevlådan :D Den är jätterolig :D och lite spännande samtidigt ;D PERFEKT för mig :D Av de tre huvudpersonerna, Lage, Rene och Klas, tycker jag bäst om Klas :D Jag har inte missat många avsnitt ur den här julkalendern.
Nog tjatat om julkalender. Nu ska jag prata om Brittans nya album ! Det nya albumen är skitbra ! Hon har lyckat jättebra ;D tycker i alla fall jag :D Alla låtar, gör att man får " fiilis" :D och man vill bara upp och dansa, och sjunga med :D PERFEKT :D
några av hennes bra låtar är :
Out from under
Circus
Kill the lights
Radar
Blur
Nu från allt det här, till något helt annat. :) Vårt luciauppträdande gick helt bra idag, och som tack fick vi en godisask :D Nu ska jag sätta nya Bripmey musik till min kamera :) jo, du läste rätt. Min kamera innehåller en MP3 :D Älskar den <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0