Tisdagen

Hej,
Nu har ännu en dag gått. Det bästa med den här dagen är att vi hade det sista provet på höstterminen ! på tal om skönt :D o en annan bra sak var att det var det sista biologiprovet vi har på hela nian. Tiden går... Idag gick jag först ner till byn och gick lite där. Var bl.a. till biblioteket. Jag lånade ingen bok. Efter det gick jag till mammas jobb. Sen kom jag hem med henne. Här hemma for jag på datan först. Sedan började jag laga mat. eller jag skalade potatisen och lagade fisken i ugnen. Gott blev det, men med min otur så hällde jag ut grädden i diskhon istället för i formen. Fråg inte hur och varför men så gick det till. Maten blev i alla fall god. Senare såg jag på en film " På Smällen" som jag fick låna av M & E. Den var riktigt bra :) Nu sitter jag här och chattar och hör musik.

Imorgon ska jag på luciaövning efter skolan, sen skall jag hem, och ut och gå ! För just det! vi har inga prov mera ! :DD men läxor....

Nu ska jag gå och sova, för jag känner mig lite "febrig" och jag vill inte ha feber till fredagen och lördagen, för då händer det mycket jag inte får missa. :)

Här kommer två bilder jag fotade i Sverige, påväg till Ica ;D









NU -> SOVA !

Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: e

visst va filme bra..kul..:)

2008-12-09 @ 21:18:11
Postat av: astrid

ICA ÄGER :D fina bilder :D krya på dig<333

2008-12-09 @ 22:21:52
Postat av: astrid

http://gullstromstomexico.blogg.se/



im a stalker haha xD skriver hit adressen så du inte kan tappa bort den XD haha sorry :P



<333

2008-12-10 @ 15:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0