Yes Man

Nu har jag just kommit hem från Åbo. Eller jaa, för en halvtimme sen kanske? Man kan ju säga att det var en systerkväll, eftersom vi alla systrar var på bio tillsammans :) Först hade vi tänkt oss att se på den nya filmer Australia, men vi ändrade oss och såg på Yes Man istället.  Den filmer är sjukt rolig ! :D man skrattade så att tårarna sprutade, och det är sällan det finns någon film som man påriktigt kan skratta för fullt. :D men det märktes nog att det var ganska många finnar som inte tyckte att det var roligt, för när jag började lyssna till hur många som skrattade, så lät det som att det bara var vi fyra systrar som såg det roliga som hände i hela filmen. :) Det var en jätterolig kväll  ! :) så tack :)


Nu har jag i alla fall fått flunssan. Halsen är lite hes, snuvan rinner, och jag fryser men har ändå varmt. Bara jag inte får feber ! allt annat, men inte feber ! o kanske ögoninflammation,öroninflammation och .... jaa, bara det ändå inte blir värre får jag väl säga ;)

 inte så bra bild, men en rolig scen från filmen. :)






 
- Stör jag dig?
- Nej, jag bara hänger!
:D det var roligt ! :D


Nu ska jag snart sova, men skriver imorgon :)





Kommentarer
Postat av: Astrid

2008-12-30 @ 13:22:08
URL: http://pal
Postat av: Astrid

Haha verkar som en rolig film :P Krya på dig <33

2008-12-30 @ 13:22:52
URL: http://palglow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0