6.4, Vuokatti

Hejsan

Idag har det varit en full dag. Vi vaknade halv 9 -9 tiden, och efter det åt vi frukost. Efter det for vi alla ut. Jag och Isak skidade. Har värk i hela kroppen nu, efter allt skidande :P Efter det kom vi hem ( hit till stugan) och åt mat. Kl.13.00 for vi och bowla ! Vi hade hyrt en bana, för 2 timmar. Jag fick ingen strike -_- men jag blev fjärde ! Pappa vann förstås -_- ;) han fick nästan bara strike :P efter att ha bowlat fram till kl.15.00 var man ganska trött :P När vi sedan kom hem, så vilade vi en stund, och efter det for jag, mamma och pappa till Sotkamo, för jag behövde en simppare. Jag hittade en bikini faktiskt :) den är röd och svart, men jordgubbar på ;)

Nu har vi just kommit hem ( för 2 timmar sen kanske ;) ) efter att ha varit och simmat i två timmar, i Katinkulta :) det var riktigt skönt faktiskt :)


Vi har haft jättetur med vädret !  Här har varit sol idag, och jag har fått lite fräknar ;)

Nu ska jag fara och sova. Är helt trött efter den här dagen :)

Godnatt !

Ha det bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0