7.4

Hej hallå !
Idag har varit en skön dag här. På morgon var det jättekallt ( jag hade iaf kallt), när vi var ute och gick/skidade. Jag kom in då, och läste ut min bok. Skuld av Karin Alvtegen. Den boken är ett läsMÅSTE ! den är skitbra ! Så alla som inte har läst den, ska genast gå och köpa den !

Nåväl, idag har vi varit och spelat badminton. Två timmar i sträck :D jag var bäst :D haha :)
Imorgon har vi inga planer. Kanske till Katinkulta och simma :P
Nu blir det att sova här snart !

Godnatt :D

Ha det bra! :)

Kommentarer
Postat av: sonja

hoppas ni har de jättekiva där ! haha vi som e proffs på badminton tänkt ja säga men de va ju pingis vi spela ;D

2009-04-08 @ 19:09:45
URL: http://soonjah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0