Äntligen...

... börjar flunssar släppa ! :) har mest snuva nu :) inte alls sjuk hals iaf :D här är enormt fint & varmt väder nu ! :D 13/15 grader i skuggan :) har legat ute och solat idag, vilket resulterade i fräknar på kinderna ;) Jag har också hört på en massa bra låtar som ger sommarfiilis ! :D snart skall jag ut med T<3 bara hon ringer och säger att hon ätit klart ;)

Igår var jag på byn :) Tänkte först inte fara, men sen skickade J<3 och frågade om jag kmr :) tur att jag for !:D Jag, J och E hade jätteroligt :D vi köpte ett glasspaket med 6 chokladstrutar i, och så delade vi det så alla 3 fick 2 glassar var :D gissa om man blev mätt :D Vi "invigde sommaren" som vi kallar det :D sedan for J hem, och jag blev kvar med E :D lite vi fick roligt åt en sak. :D vi satt och prata, jag stod stilla med cykeln, och E satt på pakethållaren. E prata med mig helt fullt, men jag stod och såg in i någo mopogäng dit, och eftersom jag inte hade glasögonen på, så såg jag inte vem som var vem :D och när jag stod där och såg, så börja jag se alla människor helt konstigt, så jag släppt cykeln omkull för jag börja skrattskrika åt att int jag såg :D E hängde inte alls med, så hon stackarn flög omkull på cykeln, och låg raklång på ryggen över min cykel :D hahaha herregud hur vi skratta !! :DD svårt att förklara men jag är säker att ni också sku ha börja skratta om ni sku ha varit där :D haha :DD

Imorgon ska jag inte så mycket annat än att börja läsa lite på mitt moddaprov. Det är sista moddaprovet, så man måste få bra. + Att alla ordklasser o allt är med, så man måste öva. suck -_-

Jag ska sätta in lite bilder jag tog när jag var till stranden idag med lillebror :)




Ni kanske inte ser, men det är en spindel på bilden;)





Här är några av bilderna :D eller de bästa av bilderna ;)

Nu ska jag laga mej klar :D
Ha det bra !

Hejdå ! :)

// _nathalie´!

Kommentarer
Postat av: e

jo nog såg man spindeln den va stor:)

2009-04-25 @ 17:41:47
Postat av: Alexandra

fina bilder

2009-04-25 @ 22:46:11
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/
Postat av: Mimsuu

haaaaaaaaahahha :D jå de va mega rolit ;) <3

2009-07-31 @ 23:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0