~ Colbie Caillat ~

Ursäkta att jag inte har bloggat på en tid. Påskhelgen har varit jättekul ! :) vi var hela familjen samlad, + pojkvänner , så det var fullt hus :) Idag har det varit kallt här, och blåst lite... Har inte varit ute så mycket idag.

Imorgon börjar skolan igen. Usch -_- ! orkar inte alls med skolan mera :P ännu jobbigare är det också, för att jag har författarpresentation i torsdag, om Jonas Gardell. Det är ett av de största ( jobbigaste) arbete i modersmål, i högstadiet :P men, det ska väl gå bra ! Får i alla fall trösta mej med att veckan bara är fyra dagar :)

I fredag är det Ungdomarnas Natt. Från kl.21.00-06.00 ! jag kommer att somna dit jag :D hah... får väl försöka vila innan jag far dit, fast jag brukar inte kunna vila mitt på dagen. :P men, no stress! :D

Jag har inga andra planer i veckan... Jo, till bibban måste jag. Borde kanske fara dit imorgon... hmm ? får se :D

Nu ska jag se om det kommer något bra på MTV, innan jag far och sova :)

Jag ska tipsa om några låtar !

1. The black eyed peas - boom boom pow
2. Colbie Caillat - Realize
3. Colbie Caillat - Battle
4. Colbie Caillat - Older
5. Colbie Caillat - Somethin' special
6. Colbie Caillat - The Little Things
7.Lazee ft. Neverstore - Hold on
8. Lil Wayne - Showtime

Mina nya favoritlåtar :) Dom där Colbie-låtarna, är jättefina ! och fina att sjunga :)

Nu -> tv, sen sova :)

Godnatt ! skriver imorgon :)

Kommentarer
Postat av: sonja

vi e två då som kommer ti somna dit på ungdomarnas natt ;D

2009-04-14 @ 09:19:36
URL: http://sonjisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0