Glad Påsk ! :)

Hej !
Igår kväll kom vi hem från Vuokatti :) hemresan gick bra, fast de 4 första timmarna var det snöstorm ! fullt med snö, så mycket att man inte såg bilen som körde framför en !

Idag, har det varit jättefint väder här ! 13 grader ungefär kl.16 :) jättevarmt i solen ! Idag har jag varit till moffa och hälsa på :) o vet ni va? jag har sett Blåsippor idag ! och tussilagon och fjärilar :) och idag har jag lekt med I i bäcken ! jag var nästan mera på att leka än han:D jag höll på att plocka all is bort från bäcken med händerna ! :D haha :D
Nu har jag ungefär just kommit hem från att ha varit ute med T<3 :)

Ska sätta in lite bilder nu. :) I Vuokatti var det 1 meter snö, och här nere i Dalsbruk finns det inte snö alls :P

Vuokatti





Dalsbruk






Lite skillnad:D

I allafall ! Jag laddade ner några låtar idag.

En jättebra låt är
The Black Eyed Peas- Boom boom pow ! <3

:D

Efter att ha sett på My Sweet 16 idag, så sökte jag lite bilder på google idag !

Dom här gossana är såå snygga !



<- Bow Wow -> Omarion !

~<3~

Nu ! Sova:D
GodnatT !

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fina bilder!

2009-04-12 @ 10:32:51
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/
Postat av: sonja

nå ja ha nog bara bytt ti en färgid layout så int e de så mycke int , men tack iallafall !

skitsnygga foton du ha tagi! :D

2009-04-12 @ 13:00:32
URL: http://sonjisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0