Hej hallå !

Nu var det en tid sen jag skrev igen. Fast jag har inte varit så mycket på datan den senaste tiden. Igår var jag bara ca 20 min !! DET är rekord :D riktigt stolt :D

Kom just in efter en timmes länk med Heddis. Jag träffade också en kompis, så vi talade säkert 20 min. Kul var det.
Imorgon är det vappen. Tror att jag ska till "Gronne" med T. Dit ska ganska mycket folk tror jag. Blir säkert helt kul :)

Imorgon har vi moddaprov. Suck. Fast en positiv sak är att det är det sista moddaprovet i högge, men i och för sej så har man större press på att få bra i det nu :P  nåjaa, man gör sitt bästa :) Det som är värre att se fram emot, är de kommande fysikproven ! Men, man ska ta en dag i sänder ! :)

Nu har jag ingen bild att sätta upp hit, men det får gå utan.

Ha en bra dag, och en bra vappen, ifall jag inte skriver imorgon !

Hejdå !

// _nathaliee´!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0