Kallt som bara den

Hejsan !
Usch så jag fryser ! Jag hade alltför lite kläder på mej när jag var ut ikväll.

Igår-idag, var det överraskingarnas natt. Jag somnade inte! :) fast jag tyckte inte det var så extra roligt, men helt okej väl.
Det känns konstigt att det var i morse, som man kom hem, och kröp ner i sängen och sov :P

Idag har jag varit ut och gått, och så har jag sett en film, 27 dresses. Jag tycker den är jättebra ! :D Jag har också varit ut idag med 2 kompisar, fast det var så kallt ute, så vi var inte så länge :) nu har jag suttit här och hört på musik hela tiden. Det är nästan det ändå jag har gjort :P

Imorgon är en chilldag. Tror inte jag ska göra något. Vi har inte ens läxor till måndagen så :) SKÖNT !

Vet ni vad jag vill ha ?



Den här ! :D jag är helt förälskad ! :D

Vet ni vad jag har tänkt på ? Joo, att jag sku vilja att man sku kunna vara så rik, att man sku kunna köp exakt vad man vill, och när som helst. Men sen har man ju det problemet med garderoben som blir för full.. hmm.. joo, men garderoben skulle sen tömmas automatiskt efter hur mycket man använder plaggen ! smart :D

Nu ska jag fara o äta något :P sen sova. :P sov 5 timmar i natt:D men duktigt att jag ännu är vaken ;D

Ha en bra dag ! :D

Peace ;)

Kommentarer
Postat av: sonja

uuh naic den dä! ;D

2009-04-19 @ 10:01:22
URL: http://sonjisch.blogg.se/
Postat av: sonja

nå nog e de väl de jo ;)

2009-04-19 @ 12:00:41
URL: http://sonjisch.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra att nånn håller me mig ! :D

2009-04-19 @ 20:23:51
Postat av: Anonym

bra att nånn håller me mig ! :D <--- vem ?

2009-04-19 @ 21:36:42
URL: http://nathalieskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0