@ Vuokatti

Hej  !

Nu sitter jag i vår stuga i Vuokatti och skriver :D
Vuokatti ligger i Uleåborgs län, lite ovanför "midjan" i Finland. Resan hit upp tog ca 11 timmar :P Tungt och tråkigt är det nog att sitta i en bil så länge, men med pauser går det nog bra :)

Vi startade kl.07.00 från Bruke och var framme lite över kl.18 här :P på kvällen igår var vi nog bara ut och gick här på området.

Idag vaknade vi kl.09.00 och åt morgonmål. Efter det for vi ut på isen och gick, och Mamma, pappa och Isak skidade lite. Nu har vi just ätit god mat, efter att ha kommit från Sotkamo. :) Där gick vi omkring lite, och var till några butiker. Vi var också till Slalombackarna och såg lite. Ska antagligen dit någon dag också :)

Idag ska vi säkert inte göra så mycket mera.

Jag ska fara ut och springa på kvällen tror jag. Efter det blir det bastu, och sedan filmkväll tror jag ;)
Josefin, Emilia såg " Jag vill bo i en svamp, annars får jag kramp" igår !

Vi ska säkert se på Lösvikt ikväll :D eller Madagascar 2 ;)

Nu far jag :D hejdå !  ha det bra alla !

Skriver imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha, va bra! Jättekul!

2009-04-04 @ 21:54:46
URL: http://livetmedjoseifn.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hej! Vad roligt ni har! Jag: not so much :)

Skämt å sido, det går rikit bra. Hedda e duktig, Ceasar e dock inte normal :) Men det visst vi ju iofs. Hälsa åt alla!

2009-04-06 @ 09:38:04
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0