Buss <>

Jahapp. Då var man hemma igen då. Jag måste säga att förut har jag alltid hatat att åka buss, men nu tycker jag faktiskt att det är riktigt skönt. I alla fall att åka på kvällen. Man hinner fundera en massa och det är skönt att bara koppla musiken till öronen och bara slappna av. Förresten är det ju annars bra också att åka buss! För miljön alltså! (jag har fastnat lite på detdär med miljön. Mina vänner vet säkert vad jag menar, om inte: VÄXTHUSEFFEKTEN!) :D

Idag kommer det nog ingen låt men imorgon ska jag söka och ladda upp massvis med musik! (om jag inte gör det, kommentera då och påminn!) :)

Nu tänker jag faktiskt krypa ner undet täcker och bara sova. Är jättetrött efter hela dagens traskande. Hade i alla fall asakul med syster. Har alltid det :) Snart igen! ♥♥

(nej jag har inte glömt att sätta in bilder på kläderna. Orkar inte göra det heller eftersom jag redan har satt in dem i klädskåpet. Ni ser nog kläderna någongång på någon bild som dyker upp hit)

Godnatt sötisar!

peace

//nathalieeW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0