Daim, The Way I Are! <>

Vet ni vad?
Jag har återfunnit mitt goda sinne för Daim-godis! (kan man säga såhär?)
Fick hem igår från båten, och idag smakade jag på en.
Namm!
Men sedan kom jag på en urbra idé! Jag ska baka kladdkaka och lägga lite daimbitar på
så att de sen smälter och lämnar lite daimsmak efter sig. Bra va?! Hell yeah, it is!

Ska snart träffa J♥.
Ska bli kul, har inte sett henne sedan... lördagen!

Sitter just nu och lyssnar på Timbaland - The Way I Are!
Jag och my bitch T♥ får aldrig "lejdon" på den! :D
It brings up too many memories to forget it!
På skolfreden när de uppträdde från Let's Dance började vi ju skratta eftersom den här
låten kom! Best times with u babe♥




Nu drar jag! Skriver senare!

peace

//nathalieeW






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0