Design! <>

Ville också göra som sonjisch.blogg.se ♥ och jenifered.blogg.se♥ och designa en T-shirt! :) Dethär är resultatet. Vad tycker ni?


Den här?

eller


Den här?


Vilken tycker ni? :)



Kom just hem. Har varit ute med T♥. Vi var först och köpte glass.
Jag var också och beställde tid till frissa! 22.8 ska jag och klippa håret. :)
Efter det cyklade vi till Lemmo och simma och solade. Har fått lite färg i ansiktet :)



Snart ska jag väl ut med jenifered.blogg.se ! Vi ska och simma tror jag:)
Men nu ska jag söka lite musik att sätta hit till bloggen!

So long!

Kommentarer
Postat av: T

Hmm. . kanske dn andra, dn e mer personli ;D <3

2009-08-11 @ 17:10:40
Postat av: sonja

åå dom båda va häftiga men speciellt den första ! :D

2009-08-11 @ 18:25:35
URL: http://sonjisch.blogg.se/
Postat av: Misan

Båda e fiina :D

2009-08-11 @ 19:44:27
URL: http://mmisaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0