done... <>

Jepp, jag lovade ett inlägg efter att jag gjort läxorna och här kommer det!
Dock har jag inte suttit och gjort läxorna 4 timmar i sträck!
nejdå, jag har varit ut och gått/cyklat, suttit framför datorn och kom just ut från bastun.
Där emellan har jag skrivit om Grekiska gudar, så nu är jag snäppet smartare vad det gäller det igen då.

Imorgon blir det skola igen, men jag har ju håltimme ganska länge!
Dvs från kl.10.00 - 12.45 !
VAD ska man hitta på då?
Finns mycket man kan göra, tur är så är jag inte den enda som har håltimme då.
 d
RELLAN idag var skitkul! Vi hade delat in oss i små grupper och jag,J&R var en grupp.
Vi skulle berätta åt de övriga klasserna om myter
och vår myt var Izanagi & Izanami.
Vi valde att visa en teater om detta och vi skrattade asmycket!
Tror nog att klassen tyckte det var rätt så kul också ;)

Nu ska jag söka kläder och sedan blir det sängen för mig.

Imorgon är det fredag och då ska jag nog träffa kompisar.
På lördag är det ju Forneldarna och då blir det "fest" (är nog inte en fest men firas kanske är ett bättre ord?)
på Kalkholman ! nice !

Imorgon ska jag sätta in musik och lite pics for you.
Ni klarar väl er tills dess? Det blir ju fredag om exakt  2h och 1 min!

Nu far jag!

peace

//nathalieeW


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0