Duktiga jag! <>

Antar att jag blev lite inspirerad av de duktiga sångarena jag satte upp hit på bloggen, och ville själv göra något duktigt.
Det resulterade i att jag först cyklade med lillebror till morfar. Därifrån for vi och plockade svamp, och vi hittade faktiskt! Fast lillebror blev lite sur för att jag hittade alla svampar. Men heter man Nathalie och är bra så är man bra! :D Synd för er alla andra! Jag hittar alla svampar före er andra! Nej nu for det över! Ska återgå till vad jag fortsatte med efter svampplockningen.

Anyway! Efter svampplockningen cyklade vi hem. Sedan började jag "barnvakta" lillebror! Vi städade först hela huset. Moppade,sopade,dammsög, plockade undan och torkade damm. Efter det cyklade vi ner till butiken och köpte ingrediendser till kladdkakan vi skulle baka.Efter det cyklade vi hem och påbörjade bakningen. Satte på förkläden och plockade fram alla ingredienser. Sedan in i ugnen och resultatet blev detta! ↓

 Sry, den är lite suddig.

NAMM! Den vart skitgod och J&M tyckte den var jättegod! Jag fick förresten prata engelska idag med Jayde från Nya Zeeland! :) Hon sa att kakan var exakt som mudcake ska vara inuti, kladdig alltså! Jag är bäst! Den var godare än din Josefin ;)

Nu ska jag städa rummet! Sedan blir det läxor. Eller förresten nej! FÖRST läxor, sen städa ;)

Kommer tillbaka senare! Och då ska jag göra ett musikinlägg !

peace

//nathalieeW


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0