Färdigshoppat! <>

Hejsan!
Nu har vi just kommit tillbaka till J's lägenhet. Vi var och köpte glass och sedan gick vi lite ut och gå. Jag fick också allt jag behövde och lite till shoppat :) Detta köpte jag:

- Ett par jeans
- En rock
- Skor
- En topp
- En skjorta
- Två "tröjor"
- Liteskolsaker


:)

Nu ska jag snart gå till bussen och sedan åka hem. Tråkigt att åka hem. Har haft kul här! men jag måste tillbaka för imorgon är det jobb sista dagen den här sommaren och det här året :) Fast jag skulle nog kunna jobba hur länge som helst eftersom jag har världens bästa jobb! ♥



Skriver kanske när kommer hem och då kommer det kanske bilder på det jag har köpt. :)

peace

//nathalieeW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0