Finally? <>

Okej, nu har jag bestämt mig. Det har tagit såhär länge och visst har det lutat åt ett eller annat håll men nu ska jag försöka hålla fast vid detta. Det kommer nog vara svårt men det är väl på tiden?
Det är väl bara så, att vid en viss tid så får man bara
ta tag i saken och välja.
Jag har svårt att gå efter mina egna känslor,
men jag tror jag gör rätt nu...
Visst har jag dendär tanken någonstans i huvudet att "gör jag fel nu?",
"tänk om jag missar något". Men detta är nog bara tankar
som man måste tackla.

De som vet om detta vet, så jag har ingen förklarning åt er som
inte vet och frågar av inget annat än bara
ren nyfikenhet
. De som får veta, vet redan.



Tack Sonja♥ Vad sku jag göra utan dig?
När tar vi tjejmiddagen vi pratade om? :)



Nu ska jag läsa igenom tyskaläxan pånytt en gång!
Vet ni vad? jag tycker tyska är roligt igen efter dagens tyskalektion! Bra va?:D

Sedan sova, ska med bussen imorgon igen, fast då slutar jag 14.25! SKÖNT!

peace

//nathalieeW

~


p.s - efter "mitt beslut" kommer det säkert mera inlägg också! :)

Kommentarer
Postat av: Astrid

Vi började skolan igår och idag är vi lediga :D

2009-08-21 @ 10:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0