Fun! <>

Go'kväll!
Kom hem 23.30 från byn! Hade skitkul! Först träffade jag fejo♥ och efter att hon for hem blev jag ute med Wilma♥! Vi hade jättekul och talade om  allt mellan himmel och jord! Innan vi for hem körde vi ett varv med våra skotrar! Det var roligt att köra nu igen, eftersom det var så länge sedan jag senast körde. Nu har jag just ätit lite kvällsmål och sitter nu bara här och surfar runt lite,som vanligt.
 
Vet inte vad jag ska göra på dagen ännu. Kunde ju städa men det fick jag gjort!Nu är här alltså skinande rent igen! :)
På kvällen ska jag i alla fall åka båt till Kalkholman (/holmen?) där vi "firar" Forneldarna.

Nu ska jag surfa vidare, sätter kanske upp ett musikinlägg ännu om jag orkar.

Om jag inte gör det säger jag godnatt färdigt!

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0