Funny day <>

Har haft en skitkul dag idag med mina babes!♥ Först cyklade jag och T♥ ner till byn och köpte glass (2 st.) och sedan gick vi omkring och pratade om allt mellan himmel och jord! :) Efter det bestämde vi oss att cykla till J♥! Där satt vi på deras balkong och talade om allt och lite till igen;) När jag och T startade hemåt fick vi för oss att fara och simma, så vi cyklade snabbt hem till varsitt hem efter bikini och sedan och simma till träsket. Vi simmade inte så mycket, utan solade nästan bara ;) Men det är ju skönt det också! :)

Det var i princip min dag det! Har inga planer för morgondagen så jag tar dagen som den kommer :) Nu orkar jag inte sitta uppe mera så jag ska krypa ner i sängen och läsa lite Twilight.


Den bjuder jag på!

Godnatt!

peace

//nathalieeW


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0