Handen upp...<>

... så att jag ser vem alla som gillar min blogg!

nytt läsarrekord igen! U guys must like me ;) hhah !

Sitter just nu och nördar mig fast jag sa för en halvtimme sedan att jag skulle städa. Men nej! Mitt rum ser fortfarande ut som om någon elefantflock sprungit igenom rummet och ut till skogen. Men nu har vi ju dock det lilla minimala problemet att det inte finns elefanter som gillar granskog och så har vi ju inte heller elefanter i Finland, så det är nog jag som stökat till här...

Jo förresten! Nu är min kära skooterpärla i fullt körskick igen! Spegeln är bytt! Ska ikväll ut och köra! (: tror jag skall köra till systers lägenhet och låna någon film som jag kan kolla ikväll! :)

Nu ska jag städa! Ska bara sätta på full volym och bass på min stereo! Inte kan man väl städa utan att lyssna på musik och dansa och sjunga?! NEJ!

"nörd" som en kille kommenterade mig! Dock erkände han att han själv var en nörd ;)

Jag har förresten plockat blåbär idag! 1 liter med syster! och jo sen har jag också.... nej! NU STÄDA!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Nästan en liter! Tack för hjälpen, du kan få ett i vinter sen:)

2009-08-28 @ 20:50:45
URL: http://livetmedjosefin.blogg.se/
Postat av: janinaz.blogg.se

Janina läser din blogg:)

2009-08-29 @ 08:58:39
URL: http://janinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0