Helg! <>

Nu är de helg och ledigt! Skoldagen idag var skitkul! :D
skönt när jag har 2h o 45min ledigt mitt på dagen på fredagar (;
Nice!

Ikväll ska jag ut på byn och tjecka läget med T-girl♥!
Men nu ska jag sätta musik hit till min blogg!
JAPP! Jag har äntligen fått tillbaka musikstinget!

Here you go! ↓


Nicole Scherzinger - punch you in your sleep


Rihanna - Jealous (DEMO)


Rihanna - Slow me down (DEMO)


PITBULL FOR GOD'S SAKE!




Är denna en hiss eller diss? jag säger 50/50% på den.  ↑
Fast jag gillar när fergie kommer till vid 01:35! HETT!


My new  LIKE VERY MUCH-SONG!



♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Nu ska jag nog gå i duschen tror jag! Ska snart börja fixa mig klar (:


peace

//nathalieeW


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0