jag, lockar? <>

tja!
Hemma efter en skoldag igen. Helt okej dag!

Jag ska ju till frissan 3.9 och jag kom på att tycker ni att jag borde laga slöa lockar istället för att färga? Vill jättegärna veta vad ni tycker! :)
Åt just kladdkaka som jag gjorde och jag säger bara oh my! Den vare skitgod igår men idag! MY GOD! ÄNNU godare! Himmelsk gott ;) Måste nog baka den någongång i veckan igen (:

Nu ska jag vara flitig och göra undan läxorna! Efter det måste jag antagligen köra ner till biblioteket och låna lite böcker till grupparbetet i skolan! (: Har om Grekland tillsammans med T♥

Nu for jag och läsa rellan. 10 sidor att läsa! Och det är bara rella! Lovely...

Skriver senare sötnosar!


Nice hårfärg! Tror ni jag sku passa? Ska jag färga det blondare eller mörkare? :ö

KOMMENTERA ERA ÅSIKTER så har jag något att vänta på såmedan jag läser läxor :D

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag tycker du inte ska laga mörkare, men kanske en annan nyans av blont med i ditt hår. Det kan funka. Ps. JAG lagar världens bästa kladdkakor!:)

2009-08-24 @ 15:12:33
URL: http://livetmedjosefin.blogg.se/
Postat av: Theres

Hmm, intså dum ide´ dt där me lockar ;D mn ja tkr å att du sku sita fint me lite mer blont i ditt hår ;)<3

2009-08-24 @ 16:22:02
Postat av: Theres

Hmm, intså dum ide´ dt där me lockar ;D mn ja tkr å att du sku sita fint me lite mer blont i ditt hår ;)<3

2009-08-24 @ 16:22:19
Postat av: uknow

du sku pass med slöa lockar och sen sku du passa med såndär brunröd färg i ditt hår! det är ju såå hett nu i höst ! nam! :D

2009-08-24 @ 17:38:26
Postat av: e

hm...ockar e ju bra men att permanenta e ju permanent så att säga:)kanske du kan göra lockar med tång istället när du vill?Hårfärgen e rba som den är

2009-08-24 @ 20:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0