Kul dag! <>

Hejsan!
Har kommit hem för typ en timme sen. Efter jobb for familjen ♥ iväg med båten till en holme. Där solade vi och och hade "picknick". Kul hade vi det. :)

Morgondagen består av jobb först och sedan träffa sötisen J ♥ På kvällen vet jag inte ännu vad jag ska "grejja" med, men det dyker nog upp något!

Nu ska syster J ♥ komma hit, så jag ska väl gå och fixa någonting att äta och sedan krypa ner i min dundersköna säng! På tal om säng! Varje natt jag ska på jobb till kl.07 så stiger jag upp kl.02.30 och lagar mig färdig tll jobbet! MEN jag gör det i sömnen! Undrar om jag borde kollas eller något, tycket det är lite skumt :D Jag skulle nog vara intressant att filma om nätterna med tanke på att jag brukar möblera om i rummet, se Pippi utanför sovrumsfönstret och drömma underliga drömmar om att hjälpa någon flytta in i huset för att sedan stiga upp ungefär klockan 02 på natten för att hjälpa "denna någon" att flytta in sina saker. Allt detta i sömnen alltså! Det är så konstigt med mig! Jag kan så mycket! (i sömnen)

Jepp, men nog pratat om vad jag gör om nätterna :D (blev lite konstigt formulerat men ni förstår nog) Nu far jag iväg! Skriver imorgon!

Goodnight fellas!

peace

//nathalieeW

En festlåt att höra på om ni vill få feelis! (ta inte så allvarligt ;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0