Lördag! <>

Godmorgon!
Nu är det lördag för er som inte visste ;) haha.
Ikväll ska jag träffa kompisar! Det har jag bestämt! :)
På dagen har jag ingen aning vad jag ska hitta på.
Simma någonstans med någon?

Skolan börjar ju i måndag också!  My god. Vart har sommarlovet  tagit vägen?
Jo jag vet nog det...

Anyway, just nu sitter jag och talar med en finskspråkig kille! Går ju bra ;) Och så talar jag med min söta fejo också♥
Och lyssnar på Baby ♪ Men nu ska jag leta lite musik igen! Ni är dåliga på att kommentera vilken stil ni vill att jag söker upp musik av! Skärp er små barn! :D


Då kör vi först på lite... Snoop Dogg!
Den här låten är inte ny,men jag gillar den (:


 - Drop it like it's hot

Next up is... 50 cent!


feat. Justin Timberlake - Ayo Technology

Okej, nu fastnade jag lite på den här Aya Technology- låten! Jag är tydligen inte den enda. Jag har 2 versioner till av den här låten som jag lägger hit.

 
Katerine - Ayo Technology


 
Milow - Ayo Technology

Sådär! 3 versioner av en och samma låt. Frågan är, vilken gillar ni bäst? Originalet med 50 cent och Justin Timberlake, Katerine's eller Milow's version? Jag gillar första och andra. Dock 50 cent's och Justin's bäst! Kan det ha något att göra med att jag annars gillar 50 cent? hmm :)








=/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0