Okej, ny stil! <>

Jag funderade just efter att jag publicerat mitt förra inlägg att jag har nästan alltid samma stil på låtarna jag söker upp! Antagligen för att min musiksmak är Hiphop & Rap och därför är låtarna jag sätter upp i samma stil. Men NU ska jag försöka leta upp låtar i lite annan stil! Här kommer några:


Den här var den första låten jag kom att tänka på som absolut inte är hiphop/rap.
Marilyn Manson - Arma god damn mother fuckin geddon ♥ gillar den!



Billy Talent - Rusted from the rain
Diggar den här låten också! ♥


Pink - Funhouse
Pink är en klockren artist enligt mig! Låten är rolig och en humörhöjjare! ♥

Nu har jag hittat 3 lite mer annorlunda låtar!

Skriver säkert mera ännu! :)

peace

//nathalieeW




Gänget i Billy Talent !


PINK


Marilyn Manson. Måste nog säga att skulle jag se han på en mörk gata en mörk höstkväll skulle jag nog få hjärtattack.
Inte skulle jag heller kunna tro att han där kan sjunga om jag inte skulle veta det. Tror nog att jag skulle tycka att han
skulle platsa bättre på "Spökhuset" i Borgbacken eller Gröna Lund med det där utseendet. Hmm....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0