Pictures <>

Godmorgon på er kära läsare!
Vi vaknade typ 10 för Sonja var tvungen att åka hem. Efter att hon åkt iväg sjöng jag och jenifered.blogg.se lite Singstar igen! (: Tror jag börjar bli lite beroende av det? Men nu kan jag inte sjunga förrän jag åker till jenifered.blogg.se igen, för hon tog ju hem sitt Singstar nu. :( Men jag åker säkert snart hem till henne igen ;) Nu ska jag sätta in lite bilder från gårdagen!

    

Nu ett låttips till er. Jag har lyssnat på den här låten säkert 20 gånger nu under 2 dagar. Älskar den! Tack Andreas för låten! Fortsätt söka låtar åt mej bara! :D nånej, skämta ;))

David Guetta ft. Akon - Sexy bitch


Nu blir det solstolen för mig!


peace

//nathalieeW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0