PMMP <>

Okej, efter att ha sjungit Singstar rätt så mycket nu så har jag kommit fram till att jag gillar denhär låten:



PMMP - PIKKUVELI

Den är jättefin! Och kul att sjunga.

Medans jag nu en gång är igång med att ladda upp musik hit så kan jag lika gärna sätta lite flera låtar.



LADY SOVEREIGN - I GOT YOU DANCING
(hör hur hon uttalar dancing! Kul :) )



FLO RIDA ♥ - R.O.O.T.S


 

FLO RIDA ♥ - MIND ON MY MONEY

Sådär! Enjoy! Kommer nog inte att skriva några inlägg imorgon. Möjligtvis på kvällen om jag orkar efter att vi kommit hem. Jag skulle ju åka till Åbo imorgon, remember? New glasses was the program;) Nu blir det film eller bok för mig.

peace

//nathalieeW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0