Simning <>

Kom just hem från " träsket". Stack ju och simma med feyo och sabbe och fanny var också med! :) ( jenifered.blogg.se , sabbiina.blogg.se & fannyfel.blogg.se ) Det var varmt vatten och roligt hade vi det också!

Jag har bestämt mig för att simma nu mycket oftare än vad jag har gjort den här sommaren. Snart börjar skolorna och det blir höst. Då kan man ju inte simma. Inte jag i alla fall!

Tänkte bjuda på två bilder på mig själv nu (: men först bärpajen som jag skrev att jag skulle äta för några dagar sedan! Glömde sätta in bild!








peace

//nathalieeW

Kommentarer
Postat av: Lilla Alexandra

OMG! Du e så fin! <3

2009-08-05 @ 12:31:00
URL: http://www.zazandrany.webs.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0