Sova kl.21! <>

Skola imorgon igen!
Det jobbigaste är att stiga upp på morgnarna om man sovit en lång och god natt.
Ska snart gå och sova, känner mig trött. Fast först kommer det jobbigaste.
Välja kläder. Ibland kan jag hata det för vissa dagar känner jag att jag bara vill gå omkring i mina mjukisbyxor och med någon mojjsiger huppari, men så måste man dra på sig jeans och någon lite finare skjorta. Fast jag väntar att P♥ ska komma hem att jag får lite kläder av storasyster!♥ Bra med storasystrar :D och bra med 3 storassystrar så får man ännu mera kläder :D

Nej nu ska jag fara. Är hemma typ kvart över 5 imorgon tror jag? Kommer inte exakt ihåg när jag slutar, men nu blir det i alla fall att klä på pyjamasen! Godnatt!

peace

//nathalieeW


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0