Tillbaka <>

Sådär, nu är jag tillbaka och skriver.

Det är ju faktiskt jättelite kvar av sommarlovet. I måndag börjar skolan igen. Fast nu börjar jag ju gymnasiet så det blir ju helt nytt och annorlunda för mig. Ganska spännande egentligen! :) Ska i alla fall njuta av sista tiden jag har ledigt.

Imorgon skulle jag kanske till stranden med T. Hoppas det är sol i alla fall!

Ska sätta in några bilder istället för musik.


Från midsommaren. Hade riktigt fiilis här, verkar det som! :)


Wilma&Jag! ♥


Sonja&Jag ♥


Jennifer&Jag♥


Theres & Jag♥


Joanna &jag♥


Ingen ordning på bilderna, gillar er alla ! ♥

Kommentarer
Postat av: T

Mjaoo, första bilden e rikit URSNYGG :DD <3

2009-08-12 @ 11:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0