Vad händer idag? <>

Jahapp! Nu har vi ätit morgonmål och sitter nu här och lyssnar på LMFAO ♥, my favorites!  vad ska ni göra idag?
Vi har inte kommit på någonting att göra ännu, men antagligen ut ett varv. Just nu är jenifered.blogg.se på internet via min high-tech phone (eftersom jag surfar gratis där det är trådlöst internet):D Och själv sitter jag på hennes nya überfina laptop! :)

Fejjo -> Vad ska vi göra?
jag -> jaa...
jag-> u are a shooting staar..... *sjunger*
fejo -> vi måst hitt på någo!
jag -> mm... Usch ******* logga in! :o


Intressant huh?

Nej nu ska jag nog slå mitt kloka huvud ihop med fejos så ska vi hitta på något att göra! :D

peace

//nathalieeW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0