Världens sämsta! <>

Jag måste nog vara världens sämsta bloggare just nu!
Fast läsarna har inte gått ner så något måste ni gilla i mitt lilla krypin! ;)

Anyway,
idag har jag varit till Åbo!
Jag var efter mina nya Versace-brills! Gillar dem! kommer bild snart.
Jag köpte också ett par byxor och en "huppari" (: Varmt och "mojjsit" till hösten.
Jag tycker förresten att det ska bli skönt med höst!
Allt är så mörkt och mysigt och man får tända ljus och bara mysa och träden blir så färggranna.
+ att jag fyller år på hösten! ;) kan ju ha något med saken att göra det också (;






Nu på kvällen var jag ut en stund med några kompisar!
 Ganska många ute faktiskt, både idag och igår!
Konstigt att det finns liv i den här lilla byn också...

Nu ska jag nog krypa ner under täcker och sova en lång,skön natt.
Det är ju andra veckan i skolan som påbörjas i måndag så.
Inkommande helg är det ju Forneldarna också! Kul! (:


Jag bjuder på den här bilden!



Godnatt från mig till er,till er från mig!



peace

//nathalieeW

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt .

2009-08-23 @ 00:32:29
URL: http://ankiih.blogg.se/
Postat av: e

fina brills:)!!

2009-08-23 @ 10:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0