Weird <>

Mina läsare har gått upp idag igen. Undrar varför.
Kan det vara för att jag inte skrivit ett enda inlägg idag?
Don't think so :)

Har varit ute med mina friends idag!
Var och åt till restaurang Portside
with mah babe T♥
Efter det var vi ute med några gossar och
J&J och jaa? var väl alla :) Kul hade vi det!

Imorgon blir det chilldag och hänga med några kompisar igen!
I alla fall på kvällen! Då skulle jag träffa några girls igen! (:

Nu till det ni väntat på!
...


MUSIK! :D



Gillar det som kommer vid 1:25! nice alltså! ;)



Jag skäms nästan när jag säger detta, men jag gillar nästan den här låten!
Den är finsk chill!


Nice! Med Sean Paul med kan det ju bara bli coolt!

Nu ska jag läsa lite bloggar och sedan sova<3
Måste ju sova nu innan skolan börjar igen! (:


peace

//nathalieeW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0