Besöksrekord!

Alltid lika nice! :)

Har just kommit hem och sitter nu bara här och chillar.
Chattar lite och surfar omkring ;)
Hade riktigt skoj idag ute! :)
Brukar ju vara ganska så dött...
(ya think?!)

Imorgon är det då alltså självständighetsbal som gäller :)
Blir säkert helt kul.

Måste bara fundera ut hur jag ska ha håret...
Kan väl alltid ställa mig ute i duggregnet så får jag en perfekt frisyr; PUDELFRISYREN!
Den fick jag ju testa på idag i alla fall -.-


hmm... Känner att jag har blivit urusel på att blogga.
Ska nu försöka hitta på något skojjigt att skriva,
men om det inte har kommit ett inlägg mer idag
så vet ni att jag inte har hittat på något (läs:orkat söka något!)


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0