Good morning bitches

Godmorgon!
Hur står det till med er?
Onödigt att fråga, ni svarar ändå aldrig ;)

Har äntligen fått kvällens outfit helt färdig...
Kanske inte världens festligaste och snyggaste klänning,
but hey! Do I look a dresstype of girl?
didn't think so ;)

Anyway !
Tesse ska hit före och så fixar vi oss här innan vi åker vidare till furun. :)
Hur vi skall hem vet vi inte ännu... men det ser man sen :D

Nu ska jag i alla fall testa lite olika frisyrer och så ska jag städa upp i mitt lilla rum.
Snart är ju klockan 17 ;)



Kan ju ställa en fråga här såmedan:
Vill ni att jag sätter upp nu musik innan jag åker iväg? :)

Svara på den nu då ni läst så jag vet nästa gång jag loggar in på bloggen
om ni vill det eller inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0