Inga inlägg

Tjatja!
Jag har inte bloggat på en evighet känns det som.
Men igår var jag på datan endast 30 min ungefär? på kvällen.
Jag hade varit i Åbo hela dagen så. :)
Hittade dock inget och orkade inte söka heller.
Ska antagligen tillbaka till stan imorgon så.
Hoppas att jag hittar något till min nyårs outfit då ;)

Idag ska jag kanske till PortSide (öns bästa restaurang) med fejo och ankku.
Jag och fejo ska också uträtta lite ärenden till vårt evenemang vi ordnar.
Ni har väl inte glömt om det? ;)

Det är bara imorgon till då och på torsdagen ska vi fira ett nytt år!
NICE!


Jag märkte just att klockan nu är 15:19 här.
Ojj.
Jag som trodde klockan var 11...

Jag måste väl göra något annat än att sitta här nu så jag sticker och greppar micken istället!


Have a nice day, skriver kanske senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0