Jättekul...

... att ni har kommenterat så mycket! I alla fall jättekul att ni har gett mig tips om nya frisyrer.
Fick en kommentar jag tyckte mycket om! ↓

Postat av:

visst sku du passa, varför inte ? :) tufft klippt skulle du laga det ;) jag tror du skulle passa riktigt bra i kort hår.. :)

http://meem.se/wp-content/gallery/vardag/jag-003-copy.jpg

typ som det där :) fast lite längre än där på sidan ;p att det skulle bli riktigt tufft :) va har du själv tänkt dej då du säger kort ?



Sådär! Jag tycker det där är en skitsnygg frisyr. Dock skulle jag ha det en aning längre. ;)
Med "kort" menar jag typ axelhöjd (;


Är jätteglad att ni kommenterar och svarar på frågor!  Det peppar mig att skriva mera inlägg och att göra bloggen så rolig som möjligt och att försöka få den så som ni sa. Jag ska börja sätta mera bilder och ny design och header håller på att fixas så håll utkik! Snart är min blogg fräsh och cool all over again! ;)


Nu ska jag hoppa i duschen och sedan fixa mig klar! Efter det ska jag ut och fotografera i snön. Känns som en evighet sedan jag senast fotograferade... Men jag skriver antingen före eller efter att jag varit ute så ni behöver inte vänta så länge! ;)
Fortsätt gärna att kommentera :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0